Administrare personal
Externalizarea serviciilor de HR este cea mai eficienta metoda de a avea un departament de HR la dispozitia ta fara a fi nevoit sa angajezi nici o persoana. Este solutia ideala pentru companiile mici si medii care doresc sa aiba acces la servicii profesionale de HR cu costuri reduse la minim. Iar cand spunem ‘costuri reduse’ spunem de fapt COSTURI REDUSE !
Serviciile de externalizare HR inlcud:
- Consultanta in legislatia muncii
- Redactarea tuturor documentelor de HR
- Mentinerea relatiilor cu ITM
- Acces la libraria noastra cu resurse
- Administrarea dosarelor de personal
- Administrarea bazei de date cu angajati
- Administrarea proceselor de on-boarding (pregatirea dosarelor de personal pentru noii angajati)
Conformitate
Actualizare
Consultanta
Siguranta
Externalizarea serviciului de administrare personal include urmatoarele etape si procese
De fiecare data cand preluam un proiect nou propunem un audit initial sa stabilim ce lucruri sunt de pus in ordine si ne apucam de treaba. In acelasi timp implementam o baza de date cu o interfata prietenoasa cu informatii despre angajati. Dupa implementare incepem efectiv procesul de administrare a dosarelor si documentelor de HR.
- Auditarea tuturor dosarelor de personal, a documentelor din dosare si a regulamentului intern
- Redactarea unui raport cu potentialele elementele de risc
- Inceperea procesului de conformare la standardele legale pentru documentele, dosarele si procesele de HR
- Scanarea si organizarea tuturor documentelor in format virtual
- Dezvoltarea si administrarea bazei de date cu informatiile despre angajati
- Gestionarea (intocmirea/actualizarea) dosarelor de personal
- Intocmirea contractelor individuale de munca si a actelor aditionale
- Intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca
- Intocmirea documentatiei privind abaterile disciplinare
- Inregistrarea in Registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor modificarilor/suspendarilor/incetarilor intervenite in cadrul raporturilor de munca
- Evidenta si managementul documentelor privind concediile de odihna
- Intocmirea de adeverinte de salariat (tip general pentru angajat, pentru spitalizare, de vechime etc.)
- Verificarea si administrarea documentatiei privind protectia datelor cu caracter personal
- Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului
- Consultanta in problemele legate de legislatia muncii
- Consultanță si asistenta in cazul potentialelor negocieri cu reprezentantii salariatilor
- Medierea potentialelor conflicte de munca dintre angajati si angajator
Silver
- preturi incepand cu€639angajat/luna
- Intocmire dosar personal
- Intocmire contract de munca
- Intocmire act aditional
- Intocmire oferta angajare
- Intocmire adeverinta tip general de salariat
- Intocmire adeverinta vechime
- Intocmire decizii
- Intocmire documentatie incetare / suspendare contract munca
- Inregistrare modificari in Revisal
Gold
- preturi incepand cu€769angajat/luna
- Intocmire dosar personal
- Intocmire contract de munca
- Intocmire act aditional
- Intocmire oferta angajare
- Intocmire adeverinta tip general de salariat
- Intocmire adeverinta vechime
- Intocmire decizii
- Intocmire documentatie incetare / suspendare contract munca
- Inregistrare modificari in Revisal
- Creare arhiva electronica cu dosarele de personal
- Intretinere si actualizare arhiva electronica cu dosarele de personal
- Planificare Concedii de odihna
- Consultanta legislatia muncii
- Asistenta la sediu
Platinum
- preturi incepand cu€989angajat/luna
- Intocmire dosar personal
- Intocmire contract de munca
- Intocmire act aditional
- Intocmire oferta angajare
- Intocmire adeverinta tip general de salariat
- Intocmire adeverinta vechime
- Intocmire decizii
- Intocmire documentatie incetare / suspendare contract munca
- Inregistrare modificari in Revisal
- Creare arhiva electronica cu dosarele de personal
- Intretinere si actualizare arhiva electronica cu dosarele de personal
- Planificare Concedii de odihna
- Consultanta legislatia muncii
- Asistenta la sediu
- Implementare si adaptare baza de date angajat
- Introducere date angajat in baza de date
TVA nu este aplicabil
De ce sa ne alegi pe noi
- Responsabilitatea ta devine responsabilitatea noastra
- Preturi la o fractiune din cat ar costa angajarea unei persoane pentru functia de HR
- Asiguram conformarea tuturor documentelor de HR la cerintele legale
- Te informam in permanenta despre noutatile legislative din domeniul muncii
- Iti oferim consultanta gratuita pe întreaga durata a contractului
Ce spun clientii despre noi
Echipa de la HR Cloud a facut o munca exceptionala in cadrul Lungtrans.Ii recomand cu incredere!
Sunt foarte multumita de HR Cloud! Pe langa amabilitate si promptitudine, am gasit mult profesionalism in comparatie cu alte firme concurente. Sistemul de evaluare care a fost implementat in firma noastra a avut un adevarat succes. S-au interesat in mod aparte de toate detaliile firmei, ca proiectul final sa fie unul unic si de nivel maxim.